Comic 459 - 450

29th Dec 2017, 12:03 AM in 14. Robots
450
Average Rating: 4.93 (14 votes)
<<First Latest>>

Author Notes:

Seabiscuit 29th Dec 2017, 12:03 AM edit delete
Seabiscuit
Hello everyone! I hope y'all had some nice happy holidays, and all that fun stuff! :D

I'm about to leave y'all and take a holiday of my own in fact! Normally I don't do anything or go anywhere for new years, but, this time, I'll be going away to meet my boyfriends parents! -gulp-

So, alas, I won't return in time to update until Monday, January 8th! D:

This is also the last update of the year. Woah! Happy new year!

Jesus christ, next month WA celebrates it's 4 year anniversary wow
Seabiscuit 4th Jan 2018, 7:04 PM edit delete
Seabiscuit
Hi guys!

So my trip went amazing.

Buut getting home is proving to be tricky. Maybe some of y'all are aware of the current weather situation.

For the time being I'm stranded from home. I probably won't make Mondays update as a result because I don't know if ill make it home in time.

I know I hvent replied to comments or commented on comics lately either- sadly it's just too impossible to do on this phone, and without wifi no less. Ill get right on it when I get home!;^;

Comments:

Chippewa Ghost 29th Dec 2017, 12:06 AM edit delete reply
Chippewa Ghost
Happy New Year Seabizzle! Best of luck with those introductions!

(Benny Boy blows up the world in 2018!)
Seabiscuit 29th Dec 2017, 9:25 AM edit delete reply
Seabiscuit
You, too! And thanks! :D

(Nooooo D: Let's hope not...)
hykez87 29th Dec 2017, 1:22 AM edit delete reply
hykez87
Happy New Year to you!

Jeff with his 'there, there'
XD
Seabiscuit 29th Dec 2017, 9:27 AM edit delete reply
Seabiscuit
Likewise~ :D

Haha, poor Jeff. He tries, he really does...
AugustaCaesar 29th Dec 2017, 3:12 AM edit delete reply
AugustaCaesar
And Jeffy-poo is there to pat Benny-boy on the head.

Glad to see how this all ties-in and makes perfect sense now! We were all wondering. :)
Seabiscuit 29th Dec 2017, 9:28 AM edit delete reply
Seabiscuit
Trying to comfort Benny boy in the only way he can think of... D:

Haha, I'm glad~ :D
sigpig 29th Dec 2017, 1:12 PM edit delete reply
sigpig
Why doesn't Ben ask "her" if she knows anything about the red Plague Doctor?
MadJak91 29th Dec 2017, 4:43 PM edit delete reply
MadJak91
That... is a good thought.
At this point, I think the Red Doctor is either some counter force to prevent this OR to support it by eliminating anyone who might change Ben's opinion but in that case s/he would have been more active...
Seabiscuit 6th Jan 2018, 6:56 PM edit delete reply
Seabiscuit
@Sigpig Poor Benny boy has so much on his mind right now, he can't quite organize it...:'D
MadJak91 29th Dec 2017, 4:40 PM edit delete reply
MadJak91
I think Mr. Walker slightly over-complicated things or was just super careful. Same thing? Same thing :D
Makes sense though. The info was meant for Ben only and nobody else.
You know, I just hope he really has a choice. Because what if the robot is programmed to do something else if he chooses the uh, less favorable option?

And good luck!! :>
What do I know but bro once said it was similar to a profile check :D :D

Probably better spent time than going to a strip club New Year's coding event and end up freezing because one dolt took the only wrong turn on an otherwise straight road. /facepalm LMAO
Edward Carter 29th Dec 2017, 9:18 PM edit delete reply
Edward Carter
I'm starting to feel like my own philosophies about this planet and what it's worth are being mirrored by these WA developments.
Seabiscuit 7th Jan 2018, 6:20 PM edit delete reply
Seabiscuit
@Jak Haha, indeed... The hope is that it's his choice, and no one gets to influence it... Well, we shall see.:D

Thanks!:)
Oh, right, so here's where you used profile check- I thought maybe I'd gone nuts lmfao

New years coding event?? Woah :D
MST3KFan 29th Dec 2017, 8:12 PM edit delete reply
MST3KFan
Maybe Benjy has a sibling or half-sibling he did not know about that goes around destroying robots or something.

Happy New Year, SeaBee!
Seabiscuit 7th Jan 2018, 6:21 PM edit delete reply
Seabiscuit
Haha, Dom thought the same...~

Happy new year! :D
Edward Carter 29th Dec 2017, 8:21 PM edit delete reply
Edward Carter
Five, four, three, two...
Seabiscuit 7th Jan 2018, 6:21 PM edit delete reply
Seabiscuit
...One! Boom!
Edward Carter 7th Jan 2018, 8:08 PM edit delete reply
Edward Carter
*hard voice* Someone opened a can of Worms Armageddon!
ChilPhil 29th Dec 2017, 9:40 PM edit delete reply
ChilPhil
It's always good to have a backup.
Yeah, Happy New Year!!!
Talk to you in 2018!
Seabiscuit 7th Jan 2018, 6:22 PM edit delete reply
Seabiscuit
True. In case of beheading...:)
Hehe, happy new year!~
argylefox 30th Dec 2017, 1:21 AM edit delete reply
argylefox
Red plague doctor related to Benny? Red wants the end of the world, found out by beheading and analysing robot 2?
Seabiscuit 7th Jan 2018, 6:22 PM edit delete reply
Seabiscuit
Oh, this is a fun thought~
Bizfurd 30th Dec 2017, 2:37 AM edit delete reply
Bizfurd
Kinda makes you wonder why they split up in the first place...

And, have a good New Years Sea! :D
Seabiscuit 7th Jan 2018, 7:24 PM edit delete reply
Seabiscuit
Bit of a family tree split.

Ah, happy new years to you too Pro~ :D
KingWinna 30th Dec 2017, 5:46 AM edit delete reply
Talking to the wakie-tackie who died in 2018
Seabiscuit 7th Jan 2018, 7:24 PM edit delete reply
Seabiscuit
RIP~ :(
Stever 30th Dec 2017, 8:10 AM edit delete reply
Stever
Ah, so there were two of those robots...

Happy New Year! Enjoy the break, you've earned it.
Seabiscuit 7th Jan 2018, 7:25 PM edit delete reply
Seabiscuit
Yup! They were allies...

D'aw, thank you! Happy new year~~
Xenocartographer 2nd Jan 2018, 1:41 PM edit delete reply
Xenocartographer
I'M FINALLY CAUGHT UP WOAH

Becky, if you do anything unpleasant to that cat, I'll have words for you

words like "fuck" and "you"
Seabiscuit 7th Jan 2018, 7:26 PM edit delete reply
Seabiscuit
[cackle]
Miaubol 3rd Jan 2018, 9:42 AM edit delete reply
Miaubol
"if someone was to try to read any data"-
That was a really close one indeed o.O


Happy New Year :D
Seabiscuit 7th Jan 2018, 7:29 PM edit delete reply
Seabiscuit
Yup...Way to wait until the last second, right?

Happy new year!!:D
rufiangel 3rd Jan 2018, 10:23 PM edit delete reply
rufiangel
Wooo, 4 year anniversary! @_@ And good on you for hitting 450 strips :D <3

Hmm, I feel like there's something more waiting for Benny-boy... we still don't know what's up with the red plague doctor, or the visions he's been seeing. EXPLAIN IT ALL, ROBOT LADY!

Also - happy new year <3
Seabiscuit 7th Jan 2018, 10:46 PM edit delete reply
Seabiscuit
Aww, thank you!! I definitely didn't see that coming, but after 200 I stopped being surprised I think :'D

Yuuuup. There's still the whole Red Plague Doctor thingy...Coming very soon! >:D >:D

Happy new year!! :D
Chris the Blue 4th Jan 2018, 1:35 AM edit delete reply
Chris the Blue
Argh so much lore happened while i was away!
Sad but caught up. Blech the marathon is over. Can't wait for more Jeff patting Ben on the head.

Also i guess the bomb if that's important too. But mostly Jeff being a good friend to Ben.
Seabiscuit 7th Jan 2018, 10:46 PM edit delete reply
Seabiscuit
Haha, gosh, I can't believe how fast you binged that, too!:D

-snerk-
No, yeah, Jeff being adorable is the most important thing.;)
KingWinna 9th Jan 2018, 9:26 PM edit delete reply
I mean I binged the entire thing in one day so...
Seabiscuit 9th Jan 2018, 9:33 PM edit delete reply
Seabiscuit
@KingWanna Ah!
Gosh, y'all make me feel like a slow reader.:D