Comic 533 - 524

11th Jan 2019, 12:03 AM in 16. Exile
524
Average Rating: 5 (15 votes)
<<First Latest>>

Author Notes:

Seabiscuit 11th Jan 2019, 12:03 AM edit delete
Seabiscuit
Or it could be, like, way way worse than whatever you're picturing, Shaun...

Eva folded up like a damn pretzel there lmao
Seabiscuit 13th Jan 2019, 7:31 PM edit delete
Seabiscuit
HeyguysI'msorryIcantupdatetomorrow D:

Yeaaah again... I had a rather rough weekend and didn't get to finish, or even close. I'm sorry folks D':

Comments:

hykez87 11th Jan 2019, 12:31 AM edit delete reply
hykez87
Oh, you have no idea.
Seabiscuit 12th Jan 2019, 3:27 PM edit delete reply
Seabiscuit
Oh he certainly has no idea what he's getting himself into here, haha
ProfEtheric 11th Jan 2019, 2:12 AM edit delete reply
ProfEtheric
No, no, it really, really was that bad.

I mean, we are WAAAAAYYYYYY past the "apology" stage.

Once again, I feel the need to give Eva hugs. :(
Seabiscuit 12th Jan 2019, 3:27 PM edit delete reply
Seabiscuit
"Sorry I almost exploded y'all" probably wouldn't really fly. Waaaay past apology stage indeed!

I feel. Drawing her sad gives me a sad.D:
Lt. Dom 11th Jan 2019, 3:00 AM edit delete reply
Lt. Dom
He's gotta stop rubbing it in. The wound is still fresh, ya dolt!
Seabiscuit 12th Jan 2019, 3:28 PM edit delete reply
Seabiscuit
He's a dolt tho thats the thing
MST3KFan 11th Jan 2019, 6:17 AM edit delete reply
MST3KFan
Couldn't be that bad? She tried to basically 'cleanse the world' for a second time. I think it's beyond bad. XP
Seabiscuit 12th Jan 2019, 3:30 PM edit delete reply
Seabiscuit
Yeeeeeah...a little worse than anything Shaun could possibly be imagining right now.
eekee 11th Jan 2019, 7:40 AM edit delete reply
eekee
I've been waiting for this conversation and I'm *dying* to see how it will be resolved! :D
Seabiscuit 12th Jan 2019, 3:32 PM edit delete reply
Seabiscuit
Bwahaha! It's gonna be a rough one for me, drawing Eva all sad.:'D
eekee 13th Jan 2019, 10:21 AM edit delete reply
eekee
Aww!
ChilPhil 11th Jan 2019, 8:47 AM edit delete reply
ChilPhil
Dude, you'd be so surprised. Eva needs someway to change the subject, maybe someone will hopefully ambush them or something.
Seabiscuit 12th Jan 2019, 3:32 PM edit delete reply
Seabiscuit
Oof, might not be any getting out of it now!
MadJak91 11th Jan 2019, 2:32 PM edit delete reply
MadJak91
It was fine Shaun. It was just a plan that ultimately wanted to wipe out people like you, criminals, but in a very bizarre and very very very bad way. No biggie. Honest.

She can still tell him though because something like: "I wanted to end the world and almost did." will probably just make him laugh, roll eyes and appreciate her even more at least for the humor (even if it is true but I want to see anyone actually taking such a story seriously) ;)
Hindbodes 12th Jan 2019, 2:04 AM edit delete reply
Hindbodes
You got it nailed, son. Nailed!
Seabiscuit 13th Jan 2019, 7:24 PM edit delete reply
Seabiscuit
"No biggie. Honest."

Lmao. Ah, we'll see how it goes, but I suppose it depends on the delivery.;)
soiamthefreshprince 11th Jan 2019, 3:47 PM edit delete reply
soiamthefreshprince
eva doesnt want to talk but i wouldnt either he wont belive it
Seabiscuit 13th Jan 2019, 7:26 PM edit delete reply
Seabiscuit
Yeah, who would really believe "I tried to kill the whole world"? D:
Miaubol 11th Jan 2019, 9:00 PM edit delete reply
Miaubol
...it's even worse.

Ha ha I have no idea where this will be going. Will she tell. I hope she will. I'm not sure why she should, she'd rather just walk away. But at the other hand- why not?
Seabiscuit 13th Jan 2019, 7:30 PM edit delete reply
Seabiscuit
Way way worse...

Ah, I wonder~~ I wonder if people will see her reaction coming.:D
Miaubol 17th Jan 2019, 7:28 PM edit delete reply
Miaubol
I can think out some ideas, but in the very end I can't really tell.

She'll keep calm?
She'll freak out?
She'll change her mind, now as the world is not destroyed and can't get destroyed anymore- hey, let's do the best out of it :D
She'll not change her mind, but while she failed at ending the world, she can still end her own existence ..? D:
She'll do something entirely else o.O
KingWinna 25th Jan 2019, 4:10 PM edit delete reply
Ugh. She looks really insecure which is really weird for her. And what’s really depressing is that she still thinks she lost and all she accomplished was lossing the only people she had begun to like. I’ve said this once and I’ll say it again, Eva is my favorite character.
Seabiscuit 26th Jan 2019, 8:30 PM edit delete reply
Seabiscuit
Yup yup. Pretty unique situation for her, really, since she's usually just so confident...
I know the feeling too well, when you lose folks you care about like that.
I'm so glad you like her! She's honestly my favorite too, I think. Or way up there, anyway!
AugustaCaesar 23rd Feb 2019, 3:43 AM edit delete reply
AugustaCaesar
That last panel, very interesting how we look in on characters and yell, "Are you freaking CLUELESS?!" But yeah, they are, and that's the fun.
Seabiscuit 24th Feb 2019, 7:45 PM edit delete reply
Seabiscuit
Hehe. Well, to be fair to Shaun, he has the excuse of not having been there, I suppose.:D