Comic 570 - 561

15th Jul 2019, 12:03 AM in 16. Exile
561
Average Rating: 5 (10 votes)
<<First Latest>>

Comments:

hykez87 15th Jul 2019, 12:41 AM edit delete reply
hykez87
I don't think Benjamin's open to talking things out.
Seabiscuit 18th Jul 2019, 4:07 PM edit delete reply
Seabiscuit
Haha, it's not seeming likely. Or at least he doesn't seem interested in what she wants to say.
RealmLord 15th Jul 2019, 2:33 AM edit delete reply
RealmLord
Yesss be angry Ben!
Seabiscuit 18th Jul 2019, 4:07 PM edit delete reply
Seabiscuit
But Eva's sooooorrry!
Hindbodes 15th Jul 2019, 3:59 AM edit delete reply
Hindbodes
Ben looks ready to thrash this reaper. A bit rash if he did, though, since nobody else did and she's here on surrender-ish terms.
Seabiscuit 18th Jul 2019, 4:08 PM edit delete reply
Seabiscuit
Hopefully Benny boy has some better control over his temper nowadays.
lirvilas 15th Jul 2019, 7:27 AM edit delete reply
lirvilas
If he’s talking he’s not shooting...
Seabiscuit 18th Jul 2019, 4:08 PM edit delete reply
Seabiscuit
Haha, Eva does have THAT going for her, at least.
MST3KFan 15th Jul 2019, 1:42 PM edit delete reply
MST3KFan
He's at least not pointing a gun at her...yet.
Seabiscuit 18th Jul 2019, 4:08 PM edit delete reply
Seabiscuit
Hopefully not ever, yikes. Get a grip, Benny boy.
Werewolfsbane 15th Jul 2019, 2:08 PM edit delete reply
Werewolfsbane
Huh, so I was partially right about him thinking she is there to kill him, although it had nothing to do with the hand she was keeping behind her back. It will be interesting to see his reaction to the reason she gave as to why she’s there, it’s probably one of, if not, the least likely possibility he’s thought of for why she would come back to Fort Haven.
Seabiscuit 18th Jul 2019, 4:10 PM edit delete reply
Seabiscuit
It seems Benny boy was too focused on the fact she was there in the first place, haha.:)
As for whether or not he expected this to ever happen, well... He probably didn't consider it likely.
Miaubol 15th Jul 2019, 2:27 PM edit delete reply
Miaubol
well, they *are* talking, and are straight forward about it. There's a chance here. Maybe.
Seabiscuit 18th Jul 2019, 4:11 PM edit delete reply
Seabiscuit
A slim one, but hey. Take it Eva!
ChilPhil 16th Jul 2019, 2:45 PM edit delete reply
ChilPhil
Here comes the climatic karate fight scene between Eva and Ben I've been waiting for! Lemme go get my popcorn.
Seabiscuit 18th Jul 2019, 4:11 PM edit delete reply
Seabiscuit
LMAO.
Well, probably no Karate.:)
MadJak91 17th Jul 2019, 2:12 PM edit delete reply
MadJak91
You know you majorly effed up when even Ben is this angry, haha! Shaun probably disappeared off screen immediately, lmao.

Finishing the job would be like bringing in luggage full of bombs and a gun. She has neither. And she talks first. That is an improvement for Eva I think ;)
Seabiscuit 18th Jul 2019, 4:12 PM edit delete reply
Seabiscuit
Benny boy does have a temper from time to time... I'd say this is one case where he'd be in the right to have one, though.;)
Shaun is close... Listening.

Yup. Finishing the job as she actually intended is now impossible. The most she could do would be, maybe, burn the city down. But that wouldn't even be close to what she wanted, so she wouldn't bother. If she still wanted to do that, anyways.
MadJak91 19th Jul 2019, 12:17 PM edit delete reply
MadJak91
"he'd be in the right to have one"
Ya. I do not remember every single issue but judging by some stuff from long ago, I felt he would have reacted differently. But then you can hardly compare any of that to what happened not so long ago.
So I either do not remember or he did some growing up. The point is that it surprised me, haha :D
Seabiscuit 21st Jul 2019, 5:29 PM edit delete reply
Seabiscuit
Ah yeah. I'm a little forgetful myself, which is shameful for me since it's my own work, lmao, but Benny boy has had at least a few ridiculous angry outbursts. But he's indeed grown a lot.